Pomůcky

online platforma

Čas

60 minut a více

Lidé

1 kolega

Náročnost

2 – záleží na technickém provedení

Použijte, když...

  • potřebujete otestovat zájem o službu ještě před jejím spuštěním
  • máte definovanou akci, kterou má uživatel provést (například rezervovat si knihu)
  • máte databázi kontaktů, které budete informovat o stránce nebo můžete investovat malý obnos do propagace

Nehodí se, když…

  • nemáte ještě prozkoumané potřeby uživatelů
  • nevíte, jak uživatele s nabídkou oslovit

Postup

  1. Zvolte platformu, na které chcete vaši landing page vytvořit. Může jít například o obyčejný blog.
  2. Při tvorbě mějte na paměti účel, pro který landing page vytváříte. Ten by měl být jasně definovaný (otestování zájmu o nový typ akce, registrace k odběru newsletteru).
  3. Při tvorbě dbejte na jednoduchost a srozumitelnost. Stránka by neměla zahltit uživatele informacemi, ale naopak by měla působit svěže a vzdušně.
  4. Připojte výzvu k akci, která uživateli umožní realizovat váš záměr, například tlačítko „Registrovat se“.
  5. Vyhodnoťte, jaký dopad landing page měla.

Nezapomeňte, že…

  • je možné metodu zkombinovat s A/B testováním, můžete tak rovnou testovat dvě varianty
  • je důležité pečlivě měřit konverze a hlídat kritická místa
  • existují online nástroje pro tvorbu, které obsahují i analytické funkce

Ve fázi tvorby můžete použít i tyto metody...

Když potřebujete zjistit, zda jsou vaše služby použitelné

Stáhněte si knihu Design služeb v knihovnách

Najdete v ní dopodrobna popsané všechny případové studie a nejen to.

Stáhněte si knihu  

Pořiďte si sadu karet s designovými metodami

Budete mít vždy po ruce nápovědu, jak postupovat
a jaké pomůcky přichystat.

Pořiďte si sadu karet